2011. július 11., hétfő

Értékek és szépségek

Ma újra teljes bejárással derítettem fel a TKM-tározót. A gátőrház mellett egy hattyúpár úszkált két fiókával, de ezek jóval kisebbek voltak, mint a jól ismert család!
A nádasokban fiatal barkóscinegét:
és függőcinegét is felfedeztem:
De a nyílt víztükör még érdekesebbeket mutatott. Elég sok kormos szerkőt láthattam például a nap folyamán:
De végre cigányréce fiókákat is fotózhattam!
Az anyjuk megpróbált előttem sérülést mímelni, hogy elterelje a figyelmemet a kicsikről. 
Így viszont remek fotótémát adott:
De ez a galagonyalepke is fotogén volt:
Sőt, még  napraforgókkal is kísérleteztem. Ezúttal egy nem szokványos nézetből:
Elég sok kis vöcsök volt a tározón. Jutott belőlük a memóriakártyára is:-)
Egy kárókatona is időzött az egyik tó mellett.
Ám a fiatal, táplálékért kunyeráló fattyúszerkők is megérdemlik a figyelmet.
Persze sok mást is láttam még a mai napon. Már repültek a bütykös ásólúd fiókák, akadtak kanalas és csörgő récék, sok feketenyakú vöcsök is megörvendeztetett,  megfigyelhettem fiatal barna rétihéjákat, szóval ma is érdemes volt végigjárni a mikepércsi tavakat!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése