2011. július 13., szerda

Parti madarakkal

Miután elég nagy a nyüzsgés a szeméttelep melletti vízálláson, időszerűnek láttam, hogy lessátras fotózással próbálkozzak. Sajnos ez a szerecsensirály elég messze volt a lestől, de azért dokumentáltam a jelenlétét. (Papp Gábor két nappal ezelőtt 5 példányt fotózott e fajból, ezt úgysem tudtam volna felülmúlni...)
Vártam, vártam, végül kezdett alakulni a dolog. Kissé még jöhetett volna közelebb is ez a pajzsoscankó, de nem vagyok telhetetlen.
A réti cankóról már van pár képem, most tovább gyarapíthattam a kollekciómat:
A tükörkép sokszor feldobja az amúgy szokványos képet, most így sikerült:
Nagy örömömre még egy billegetőcankó is megjelent. Hamar szárnyra is kapott...
... de csak azért, hogy még közelebb merészkedjen:
Kissé a fényviszonyok lehettek volna jobbak, de ez egy olyan partimadár, amit mindig szívesen fotózok. Néhány hét múlva pedig remélhetőleg még érdekesebb lesz a felhozatal limikolákból, úgyhogy érdemes lesz még újra kijönnöm!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése