2011. november 9., szerda

Röpképek

Amikor ma a vízálláshoz értem, semmilyen madár nem volt már rajta. (Azért írom, hogy már, mert Papp Gábortól később megtudtam, hogy háromnegyed kilencig egészen jó mozgás volt - ő még fotózni is tudott) Egy átszálló nagy kócsaggal vigasztalódtam...
A nyugati ágon is begyalogoltam, a dombon ácsorgó sirályokban reménykedtem. 
Az alábbi képen mintha egy őrült karmester vezényelne valamilyen posztmodern operában:-)) Csak meg ne lássa valamelyik modern rendező, mert berendezi majd a színpadot szeméttel, hiszen ennek olyan valóságszaga van:-))
A mai nap leginkább a röpképek dominálnak, hiszen leszállva alig-alig láttam madarat.
Azért még megemlítem, hogy a Tócóban öt kis vöcsök úszkált együtt, ami nekem igazán érdekes volt!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése