2010. április 20., kedd

Reggeli félóra

Ennél több idő ugyanis nem volt ma reggel, de ez sem volt haszontalan. Természetesen ismét a szeméttelep volt a cél, ezúttal a Tócó nyugati ága mellett "támadtam". Rögtön egy kormos légykapó került elém:


A tározón a legizgalmasabb a gólyatöcsök megunhatatlan látványa volt:

Azért a békák is mindig fotogének - legalábbis nekem.
Sirályok még ma sem nagyon mutatkoztak, két kóbor danka kivételével. Közben a sarlósfecskék és a molnárfecskék feltűnése is örömteli volt, én mindkét faj példányait ma láttam először! A szeméttelep útján lévő tükrön küzdött egy barázdabillegető a saját képével: Muszáj volt megörökíteni:-) 
E fajra egyébként is eléggé jellemző, hogy nagyon haragszik a tükörképére. Autó visszapillantóján is láttam már harcolni...
A költő (módosított) szavaival mondhattam ezután a rövid túra után, hogy 32 percem elszelelt...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése