2010. augusztus 16., hétfő

Behálózva


Tegnap délután és este hatalmas vihart éltünk át/túl. Rudabányától hazáig vert bennünket az eső és a jég, miközben hatalmas villámok csapkodtak körülöttünk. Ehhez képest ma reggel teljesen szélcsend és napsütés fogadott, amikor meglátogattam a szeméttelep melletti vízállást. A madarak között ezúttal semmi rendkívüli sem akadt (a szokásos sirályfajok, erdei cankók, gólyatöcsök kivételével), így aztán figyelmem inkább az apróbb lények felé fordult. Számtalan alkalommal gabalyodtam már itt bele pókhálóba, de szélcsendes időben nem sokszor láttam a nyolclábúak alkotásait. Most a keresztespókokat próbáltam hát lencsevégre kapni. Makroobjektív nélkül, 400-as telével és 1,4Xezővel ennyit sikerült kihoznom a témából:



A fenti kép "kivágva":
 

Ez pedig félellenfényben:

1 megjegyzés:

  1. rudabányáról csak egy ugrás ...lett volna ... bódvarákó
    üdv wi ,
    ps-keresztes pókot a kertemben mutattam volna, szép harmatosat ;-)

    VálaszTörlés