2009. május 17., vasárnap

Téglagyári kiruccanás

Ma mindent a véletlenre bíztam. Nem voltam kinn előző nap az agyagbányánál, sőt úgy voltam vele, hogy ha nem ébredek fel időben (4 óra után), akkor nem is megyek ki fotózni. Felébredtem...
A kocsi jobb első gumija lyukas, a kipufogóm meg leszakadóban van, ezért eleve nem terveztem távolabbi kiruccanást. Egy pumpálás után már indultam is. Kissé különlegesen hat az egykori téglagyár kubikgödör-együttese, főleg annak, aki még nem látta:Sajnos az elmulasztott terepfelderítés hamar megbosszulta magát. A bánya csontszáraz volt, csupán a fal tövében csillogott némi víz. A lessátrazásról le kellett mondanom, azonban mégis volt valami meglepetés: izgatottan szaladgáltak előttema kis lilék. Hamarosan feltűnt az ok is: a bukdácsoló fiókák komikus látvány nyújtottak, jó fotót nem sikerült ugyan készítenem róluk, mégis úgy döntöttem, nem háborgatom őket tovább. Legyen elég ez az egy felvétel:
Így történt, hogy 6 óra után már újra visszafeküdhettem otthon egy kis szundikálásra. Van ilyen is...




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése