2009. április 21., kedd

Szepes határában

Úgy gondoltam, kihasználom a csapadékmentes időt és ameddig lehet, autóval megyek a Sárga dűlőn Szepes határában. Esősebb időben nem kockáztatnám meg ezt, de most bejön a dolog, egyébként nem is lett volna időm, lévén munkanap van. Egész sokáig jutottam, így még egy félóra gyaloglás után a Tócó-Kösely menti tározónál voltam. A tározót sajnos már így sem járhattam be, az első tavon pedig foltos nádiposzátán, kis vöcskön és szárcsákon kívül nem sok érdekeset láttam. A dűlőút menti réteken és vízállásokon viszont sok sárga billegető mozgott, ami nem volt rossz fotótéma: Mindezt persze les nélkül! Az élénk szélben a madarak nem nagyon törődtek velem, így lehetett kísérletezni:
Néhány bíbicen és egy felrebbenő réti cankó csapaton kívül maga a táj jelentett még élményt. A virító kamillamezőknek legutóbb az illatáról írtam, pedig a látványa is szép!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése